training en ontwikkeling

Dynamisch, ambitieus en een topspeler in fashionretail. Wij zijn altijd bezig met nieuwe initiatieven om de klantbeleving en werkbeleving te verbeteren en dit geldt ook voor onze trainingen en groeimogelijkheden.

We investeren veel in onze medewerkers. Om hen te laten groeien, als persoon en in hun loopbaan. Los van een intensieve begeleiding wordt door ons dan ook continu geïnvesteerd in opleidingen, trainingen en scholing. Hiervoor beschikken we over gediplomeerde, enthousiaste trainers bij ons eigen opleidingshuis: De Fashion Academy. De Fashion Academy biedt een breed pakket trainingen en scholing voor iedereen die binnen de Shoeby organisatie werkt. Verschillende trainingen zoals de speciale introductietraining voor jouw start bij Shoeby kun je volgen via E-learning. Dit biedt jou de kans deze training lekker vanuit thuis en vóór je eerste werkdag te volgen. Op deze manier leer je niet alleen Shoeby beter kennen, maar kun je ook goed voorbereid aan jouw nieuwe baan beginnen.

Vervolg trainingen en ontwikkeling

Winkels

Wil je jezelf verder ontwikkelen op specifieke gebieden, dan biedt de Fashion Academy jou vele mogelijkheden. Denk aan de verkooptraining, FAN- training en bijvoorbeeld een visual merchandise training. Er zijn ook diverse verkoopstylist en color & shapes-trainingen, die bijdragen aan het behalen van jouw Personal Shopper certificaat. Ook bieden wij speciale shopmanager trainingen ter begeleiding van onze leidinggevenden in de winkels.

De trainingen leiden altijd tot een persoonlijk ontwikkelingsplan, waar je in de praktijk mee aan de slag kunt. Zo combineren wij theorie met de praktijk en is er ruimte voor individuele ontwikkelingsbehoeften.

Service Center

Ook onze medewerkers van het Service Center in Rosmalen bieden wij een breed scala aan zowel interne als externe trainingen. Denk hierbij o.a. aan trainingen op het gebied van leidinggeven, timemanagement, communicatie of gesprekstechnieken. We leveren tijdens de trainingen zo veel mogelijk maatwerk en ze worden dan ook met veel enthousiasme gevolgd. Daarnaast bieden wij voor zowel medewerkers in de winkels als op het Service Center assessments en tests die je helpen bij je persoonlijke ontwikkeling en loopbaan en daarbij individuele coaching wanneer nodig.

Het motto van onze trainers is dan ook: “Nee” heb je. Op “ja” kun je trainen.